Sinhi ja Pikkumyy molemmat haastoivat minut kertomaan seitsemän faktaa itsestäni. Tein tämän jo kertaalleen mutta yritän nyt keksiä seitsemän uutta faktaa.

1. Olen pelottavan hyvä valehtelemaan. Joskus kavereiltakin on tullut asiasta palautetta: osaan puhua asiat itselleni sopiviksi pelottavan helposti. Toisaalta en valehtele paljoa, ja todella harvoin tutuille.

2. Minulla on naurettavan huono suuntavaisto metsässä, mutta normaalitasoinen tai ehkä jopa hiukan parempi kui keskiverotyypillä kaupungissa.

3. Olen muumifriikki. Rakastan muumimukeja.

4. Minulla on moniväriset silmät, joissa on vhreää, ruskeaa, harmaata ja oranssinkeltaista. Päällimmäisenä näkyvä värisävy muuttuu valojen mukaan.

5. Olen hirveän sosiaalinen ihminen- siis aloitan juttelemisen helposti täysin vieraidenkin ihmisten kanssa, mutta oikeita kavereita, siis sellaisia joiden kanssa vetän aikaa, on vain kolme.

6. Rakastan Harry Potter-kirjoja, vihaan leffoja. Olisiko sen jutun voinut pahemmin raiskata?

7. Olen laktoosi-intolerantikko.

Haastan... Apua, tuntuu että kaikki on jo tehneet tän. Joten, jokainen joka lukee tän ja ei ole vielä tehnyt tätä meemiä, haastakoon itsensä!