Ekanakin aamupäivällä oli haastattelu, ja ilokseni voin ilmoittaa että olen löytänyt jotakuinkin täydellisen(tai siltä vaikuttaa) työharjoittelupaikan syksyksi, sopimus tehtiin nyt vuoden loppuun asti. En voi sanoin kuvata miten onnellinen olen tästä paikasta. En voi kertoa yksityiskohtia (koska piruvie, joku tunnistaisi minut niistä!) mutta se on oikealta alalta, oikeasta paikasta, ja melkein yhtä hyvä kuin jos olisin päässyt yliopistoon opiskelemaan.
Onnistuin myös ilmoittautumaan avoimeen yliopistoon, joten siinäkin mielessä näyttää hyvältä. Odottelen vaan ohjeistusta, että pääsisin aloittamaan opinnot!

Kun tulin kotiin, löytyi postilaatikosta vielä tämä:804341.jpg
SNY:ni oli muistanut minua! Olin iloisesti yllättynyt ja riemastunut, laatikkokuorikin oli ihastuttava. (heheheee, nörttiä minusta ei saa tekemälläkään, kuten osoitteiden suttauksista huomaa :D )

Paketista löytyi suklaata (njamskis, siitä onkin iäisyys kun olen syönyt fazerin sinistä. On se vaan taivaallista!), huovutusneuloja ja villaa sekä kirje.
804350.jpg
Olen joskus neulahuovuttanut yläasteella, mutta siitä on jo kaaauan. Turkoosistakin muuten tykkään, että ei metsään mennyt laisinkaan.
Paketti oli kerrassaan ilostuttava, kiitos kovasti Sny!

Käsityörintamalla aika vähän mitään uutta, aloittelin virkattua pipoa jostain vanhasta ylijäämäkerästä, mutta virkkaaminen kävi ylivoimaiseksi tuolla helteessä. Ehkäpä tänään saisin piposen valmiiksi, katsotaan josko se huomenna olisi esiteltävissä.
Nyt palloilen ajatuksella Wrap Style-kirjan ostamisesta. Ajattelin ensin, että jos saan työn niin tilaan sen, mutta enpä tiedä, se kävi liian helposti eikä siitä ansaitse palkintoa. Sovitaanko vaikka niin, että tilaan sen, jos selviän ekasta työpäivästä kunnialla? Ensi maanantaihin jaksaisi odottaa, ja sillon kirjanen tulisi vasta elokuun loppupuolella ja olisin ehkä jo päässyt hyvään vauhtiin kaiken muun kanssa.