Hyvää iltaa!

Jotta tästä(kin) postauksesta ei tulisi tylsä ja kuvaton, esittelen heti ensimmäisenä reaktiiviväreillä värjäämäni kankaat, joista tulee isona kassi, tyyliin Neulova narttu tai PinkLemonBoutique:
939485.jpg

Sitten muihin aiheisiin.
Ekanakin, olen rakastunut. Tähän. Yksi sana: täydellistä. Silläkin uhalla, että saan vainoajat niskaani, olen sitä mieltä että Anette on vähintään yhtä hyvä kuin Tarja. Aivan fantastista.

Töissäkin on mennyt kerrassaan mainiosti, avoin yliopisto vain tuottaa ongelmia: olen tottunut siihen, että olen hyvä ja onnistun, enkä enää ole niin varma siitä. Lohduttaudun ajatuksella, että ainakin saan parantaa oppimistehtävääni, kunhan se ulee takaisin arvioinnista. Ekaan tenttiin on pari viikkoa eikä suomalainen vieläkään ole toimittanut oppikirjaani, jonka tilasin jo kaksi viikkoa sitten. Mur.

Tämä viikonloppu mennee lasihelmikurssilla. Olen jo aiemmin tutustunut lamppuhelmitekniikkaan ja nyt odotan innolla, että pääsen taas leikkimään lasilla. Tuotoksia tulee esille joskus, ehkä. Riippuen siitä, ovatko ne esittelykelpoisia.

Olen ongelmoinut anonymiteettini kanssa. Alunperin tällä blogilla tahdoin olla täysin anonyymi, mutta koska olen aika avoin ihminen, annan itsestäni paljon. En haluaisi piilotella, ja toisaalta olen miettinyt, että monet muutkin bloggaavat omalla nimellään ja naamallaan. Oma naamani löytyy kyllä netistä, teinihelvetti/pyhättö irc-galleriasta, tarkemmin sanottuna (oli kaverin kanssa läppä että laitetaan kuvia sinne, ei todellakaan vakavissaan). Silti mietin, että olenko okei sen suhteen että minut voi tunnistaa blogistani. Onko muilla ollut tällaisia ongelmia? Miten suhtaudutte asiaan muuten?

Niinjuu. Kuka tietää mistä biisistä otsikko on?