Snyni paljastui viime perjantaina. Hän oli Henna, Piilosilmukka-blogista. Olen joskus vieraillut Hennan blogissa, mutta en ajatellutkaan että hän olisi salainen neuleystäväni.

1084730.jpg
Viimeinen paketti oli ihana, kuten edellisetkin. Pebeo glitter touch-väriä, Koolaideja (jee!), söpöjä puukuvioita ihana myyrä-joulukalenteri (mistä arvasitkin että olen myyrä-fani? Olen salaa katsonut niitä uusintoja :D) ja suklaata (meni jo) ja ihana kirje.
Kiitos hirmuisesti, kaikki paketit ovat olleet ihania ja olet onnistunut hyvin piristämään syksyäni!

Nyt voisikin jo ilmoittautua seuraavalle kierrokselle, kunhan saan omalle ystäväiselleni paketin postiin (krhm. Viimetippa on tehokkainta työaikaa...)

Puikoilla on tilauslapaset äidilleni. Viime postauksessa olleen mörön huovutus onnistui hyvin, kunhan saisin kylkeen haluamani kuvan, se on täydellinen. Pitänee kirjoa, kun ei tuo neulahuovutus ehkä sittenkään ollut se vahvin alani. Mutta kivaa silti!

Eilen kävin leffassa kamun kanssa, katsomassa elokuvan Ensemble, c'est tout (suomenkielinen nimi siis Kimpassa). Oli ihan mielettömän hyvä elokuva, suosittelen lämpimästi, etenkin jos tykkäsi Améliesta. Molemmissa elokuvissa on samanlaista elämänriemua. Niinkuin kaverini totesi "ranskalaiset tekee sen vaan niin paljon paremmin".
Eilen näin myös Pojan. En mä sitä tajua eikä sekään minua, mutta silti oli ihan mukavaa. Olisi kiva nähdä uudestaan, mutta tuskinpa vain. Tajusi kai että olen oikeastikin pelokas luonne enkä vain esitä ujoa... Silti, vaikka taisi loppua tämäkin juttu, olen iloinen että oli edes jokin juttu, edes pienen hetken.

Otsikko viittaa muuten klassikkokipaleeseen Pohjois-Karjala, josta 51 koodia on tehnyt hienon coverin.