Auauau, neulomisvamma. Oon kyllä kuullut tenniskyynärpäästä, mutta että neulekyynärpää?
Vasen käsi on jumissa neulomisesta. Ihastuin Pian Ruskahuiviin siinä määrin, että se piti saada heti puikoille ja olen sitä neulonut aika reilusti eilen ja tänään. Sitten aloitin uudet sukatkin (hups), siitä riemunkirjavasta seiskaveikasta mitä joskus tilasin.
Tarkoituksenahan tietysti oli saada vanhoja valmiiksi ennen muuttoa, mutta mä järkeilin tän sit niin, että mä en kuitenkaan löydä sieltä uudesta kämpästä hetkeen mitään, niin parempi aloitella nyt, niin onpahan mitä neuloa, jos vaikka langat häviää matkalla?
*viaton ilme*

Mut sain mä jotain valmiiksikin! Aikoja sitten, Ravelryn mukaan jouluaattona, aloitetut Katla-sukat!
1413027.jpg

Lanka on Syksyn sävyt- vaihtoparin lähettämää Gjestal Maijaa, puikot 4mm bambut. Tyksin kovasti mallista, vaikka se jostain syystä tuntuikin minulle vaikealta, enkä vaan oppinut sitä ulkoa. Mutta näistä sukista tuli superhyvät, sopivan löysät mutta mahtuu silti kenkiin :)

Netti kuulemma saattaa katketa jopa kahdeksi viikkoa, kun muutetaan.
Itkupotkuraivari!
Mulla on blogiaddiktio, oon koukussa facebookkiin ja galleriaan, joten tulee piiiiitkät kaksi viikkoa. Snif.