Bolero edistyikin välillä jo aivan liian hyvin. Joten tosi tosi kiva että hihoista tuli kamalat ja joudun purkamaan ne. Eipähän tule tylsää tai pääse käymään niin, että pääsisin aloittamaan uuden työn.

            tausta2.jpg

(kyllä vaan olen rakastunut kiroilevaan siiliin)

Oikeesti raivostuttaa purkaminen. Raivostuttaa kaikki muukin. Niinkun ton kassin ohjeen alku: "virkkaa toisen kahvan ympäri 72 ks."
WTF? Miten tehdään kiinteitä silmukoita kassinkahvan ympäri?
Ja mun pitäisi lukeakin enkä jaksaisi yhtään. Mä ymmärrä mitään filosofiaa!
JA loukkasin ilmeisesti herra S:n tunteita. Oletan näin, koska se on vastaillut mun viesteihin aika lyhyesti ja ytimekkäästi. No anteeeeeksi etten halunnut/ jaksanut lähteä viikonloppuna mihinkään. Kai mun on pakko alkaa uskoa, että pitää etsiä joku oman ikäinen mies, jonka kanssa ei tarttisi stressata näin paljoa...

Väsyttää. Meen varmaan ruman bettyn jälkeen nukkumaan. Huomenna pitää mennä käymään koululla, mikä on sinänsä jees koska itse pyysin opoa tapaamaan minut ja koska saan mennä autolla (yey!).

Huomenna lissää. Toivottavasti teillä rakkailla lukijoillani menee paremmin kuin meikällä.