No muttakun. Kodin ykkösessä oli Laura- nimistä novitalankaa. Ja kun äiti suostui maksamaan... Niin sitä saattoi lähteä neljäsataa grammaa mukaan tänään. Mutta eikai se niin suuri synti ole? Voisi tehdä pahempaakin, eikö niin? Ja enhän mä edes osallistunut langattomaan lokakuuhun. Ja synttäritkin on kohta niin on kaikinpuolin oikeutettua saada lankaa. Eikös?
Ja sitäpaitsi kun Buttony valmistuu niin kyllä se kompensoi tätä holtitonta ostelua. Ja ja... nuille on jo käyttötarkoituskin valmiina. Jaja... Mulla taitaa olla ongelma, vai mitä luulette?

"Hei, olen Anni ja olen addikti... Holtiton lankaholismi"

Samaisessa kaupassa taisi olla myös Jadesoturi-dvd alennuksessa, mikä sekin lähti meille... Oli niin surullisen näköinen yksin siellä laarissa. Pitihän se pelastaa. *viheltelee ja katselee muualle*

Eilen olin baarissa. Lähdettiin kaverin kanssa hetken mielijohteesta. Oli kyllä tosi kivaa pitkästä aikaa. Olin autolla ja selvinpäin, rahaa meni kokonaiset 1,50 koko iltana, ja sekin narikkaan.
Mua muuten ällöttää suuresti se tanssilattian haju nykyisin. Jos pitää valita tupakanhajun ja tuon nykyisen hien ja, no suoraansanottuna paskan hajun väliltä niin kyllä se tupakka voittaisi. En sitten tiedä onko tää mun henkilökohtainen ällötyksenaiheeni vai onko kukaan muu samaa mieltä?