Ja huomattavasti iloisemmissa tunnelmissa kuin viime viikolla!

Olen tehnyt vakaan päätöksen rakastaa elämää juuri sellaisena kuin se on. Viikko onkin ollut mukava, keskiviikkona olin kaupungilla, itsenäisyyspäivänä leivoin piparkakkutalon (muumitalon!!), perjantaina kävin kirjastossa ja viikonlopun olen lukenut ja kuunnellut äänikirjaa (Irja Virtasen Kenttäharmaita naisia) ja neuloskellut. Lauantaina kävin moikkaamassa kaveriakin.

Olen saanut valmiiksi lapaset äidilleni (ei kuvaa), ensimmäisen kirjopirkka-sukan (ei kuvaa), yhdet korvikset (on kuva) ja aloittanut cloud boleroa  Karuselli-langasta.

Korvikset värkkäilin jo alkuviikosta, näistä tuli kivat! Kaikki tarpeet on sellaisesta askartelupaketista, joten värivalinnoista ei voi syyttää/kiittää minua, vaikka ovatkin täydellisen sopivat minulle. Yllättävän kevyet nämä ovat, vaikka kokoa onkin koukun yläreunasta viimeiseen helmeen reilu seitsemän senttiä. 1120651.jpg

Ah kuvien laatua taas.

Pojasta ei mitään (ylläri). Ehkä parempi niin? Ainakin uskottelen itselleni että se on parempi niin.

Muuten sitä samaa, töissä ja muutenkin. Hauskaa viikkoa kaikille!