Onpa mennyt aikaa viime päivityksestäni. Paljoa mitään ei ole tapahtunut, mutta jotain silti...

Ensin käsitöistä:
Kirjo-Pirkka huuteli laatikosta niin kovaa, että se piti saada puikoille. Tässä siis ensimmäinen sukka, keskeneräinen sekin. Kaksipuolikkaat puikot on aika hammastikun oloiset, mutta toisaalta tykkään tehdä niilläkin. Tosin mitään sukkaa isompaa en lähtisi tekemään...
1101257.jpg

Sitten ne balleristit, jotka ovat matkalla joululahjaksi kaverille, kunhan valmistuvat. Lanka on saatu vyyhdeltä kerälle, suuri saavutus! Löysin vyyhdinpuut ompelunurkkauksen perimmäisestä nurkasta, ja niillähän tuo kävi sukkelaan. Oikeasti väri on kirkkaanpunainen, mutta ah ihanat valaistusolosuhteet talvella... Ja kännykän kamera *silmien pyöräytys*
1101265.jpg

Pari postausta takaperin esittelemäni mörkö on valmistunut. Siihen piti tulla ihana maatuska-kuva kylkeen, mutta taas kerran sain huomata, että en muistanut mennä siihen jonoon jossa taiteellisuutta jaettiin. Joten ihan tavallinen sophie tästä loppujen lopuksi tuli. Lankana on Novitan Huopanen, jota kului reilu 150 g.
1101295.jpg

Mitäs muuta elämässä? Eipä paljon mitään, ainakaan mitään hyvää.
Oon ollu enemmän tai vähemmän kipeenä koko viikon, enkä ole saanut mitään avoimen juttuja aikaan, mikä risoo syvästi. On tosi paska olo siitä, etten saa niitä tehtyä. Sinällään tajuan, että käyn töissä ja että muutakin elämää pitää olla, mutta silti. Töitä on vaan kuusi tuntia päivässä kuitenkin, eikä sen pitäisi olla kovin väsyttävää, siisti sisätyö ja tolleen. Mua väsyttää koko ajan ja oon kiukkuinen. Oon ihan mielettömän yksinäinen ja mun on tosi paha olla tässä elämäntilanteessa. Sitä taas en uskalla kertoa kenellekkään, koska tuntuu että oon valittanut tänä vuonna valituskiintiöni täyteen ja seuraavan pihauksen saan päästää vasta vanhainkodissa.
Mä pelkään niin kovasti, että tää oli kaikki tässä, eikä mikään enää parane eikä musta ikinä tule tän onnellisempaa. Mä vihaan itseäni hirveän usein, kun en saa asioita tehtyä ja oon niin laiska. Painokaan ei ole tippunut yhtään viimeiseen kahteen viikkoon.

Ehkä tää taas tästä. Anteeks taas että kaadan tän tänne.